Love Makes The World Go Round.

Skratt, videofilmer, musik, water for elephants, godis, vindruvor, bubbelvatten och Julia gjorde min kväll igår jäkligt bra. Dock drog hon hem med 13.10 bussen idag.

Uppdaterar förengångs skull från datorn, mycket smidigare att göra det via iPhonen så tar mig liksom aldrig orken att logga in på datorn längre.
Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem, han har varit och lämnat motorcykeln någonstans långt bort, men en annan är införkaffad, nyfiken satan är jag och undrar när han får den, i sommar, då jäklar blir det åka av!. Saknar't.
Väntar även på att farmor och Lennart ska komma, för då ska vi äta. #SjuktHungrig.
Hade egentligen helt andra planer för idag, men detta funkar jäkligt bra det med.

Förövrigt är jag alldeles enormt förvirrad, men livet rullar ändå på jäkligt bra, lyckan infinner sig titt som tätt, dock så får bloggen lida lite för det, men hallå, ett inlägg per dag funkar väll, right?.


Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0