Some people just need a high-five, in the face, with a chair.

Vaknade tio imorse med galet mycket energi och vädret gjorde inte det hela sämre!.
Så sen jag gick upp har jag hunnit med massor, ungefär allt detta:

¤ Gått långt med Ronja.
¤ Skottat, massor.
¤ Hämtat ved och tänt en brasa.
¤ Damsugit hela huset.
¤ Städat undan på mitt rum.
¤ Borstat Ronja.
¤ Ätit frukost.
¤ Duschat.
¤ Plockat i/ur diskmaskinen.

Nu finns det dock inget kvar att göra..
Så ska nog sätta mig o fixa hem en film pappa ville ha och sen gå en sväng till med Ronja. Pöss.

Skruttiibangbang

Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

ida svarar: åh tack så mycket :D!!!

2012-02-17 @ 16:18:03
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0