Depressed? earphones in, volume up, ignore the world.

Gjorde mig iordning på 10 (!!) minuter och halv sprang sen till tåget som jag nu sitter på, påväg till Uppsala.
Ska möta upp mamma och Nora där och sen ska vi bara mysa och kika lite i butiker.
Hade egentligen tänkt åka in till Gävle och umgås med en person, men han har lyckats bli ännu mera sjuk, så det vart inte som det var tänkt, ogillas.
Nej nu ska jag ta på mig mina solbrillor och lyssna på bra musik tills jag kommer till Uppsala.
Känner mig himla lycklig idag, massor med härligt.

Skruttiibangbang


Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker minsann att ni kan bli lite officiella (och jag känner verkligen att de inte stavas sådär men tror du jag orkar sudda?! nej självklart inte, istället skriver jag tre nya rader .. lyckat..!)

Höhöh!

2012-01-30 @ 22:44:04
URL: http://juliabbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0