I am not okay, but I will be fine.

"I'm tired of fighting, I want to be fought for. I'm tired of caring, I want to be cared for. I'm tired of being just me, I want to be yours."

Var hos pappa på förmiddagen, kollade på film med han och Nora.
Sen lagade jag även mat till oss, hemmafru nästa!. Eller?.
Kom hem till mamma runt tre, duschade och sen vart det massa snack med mamma.
Är barnvakt för tillfället åt min mörkrädda lillesyster.
Är i valet o kvalet mellan fotbollsträning (med mitt gamla lag) eller inte ikväll också.
Knät är sajk och bussarna går absolut inte som jag vill, så vi får se hur det blir!.
Nej nu ska jag göra middag ( läs: nudlar).

Imorgon äre första APL dagen med Julia på Cubus, tagga!.

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0