Life has a tendency of fucking things up when you finally get to be happy.

Kämpade mig upp ur sängen lite för tidigt imorse enligt mig, galet trött.
Hade andra praktik på Cubus och spenderade den till mestadels nere på lagret med Julia i havet med byxor.
Fysatan alltså, har skrattat så jag borde få magrutor snart.
Fick tågsällskap av tre människor hem, fullsmockat och försenat tåg, men jag överlevde!.
Kom hem och vände i princip i dörren då min morbror Niklas kom o hämtade mig.
Åt där och träffade mina söta små kusiner och pratade massor med Camilla. - Bäst.
Kom nästan nyss hem o ska strax sova, hur trött som hellst.

En bra dag, men jag saknar fortfarande dig.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0