PhoneCall.

Dog nyss lite av skratt när pappa ringde. HejTjejenMedDåligHumorHär.

Pappa: Känner du dig stark idag?.
Jag: Va?.
Pappa: Ja känner du dig stark?.
Jag: Eh,, nej.
Pappa: Jodå, du ska gå o öppna garaget till mig och sen hjälpa mig bära ut en sak ut bilen förstår du.
Jag: Okeeeeeejdå, messa när jag ska gå ut.
Pappa: Nej men gå ut och öppna garaget fem i fem.
Jag: Okej, men om inte du är där då så jag får stå där och frysa ihjäl så kommer jag hata dig.
Pappa: Hmmm. *lång tystnad* Okej kom ut tre minuter i fem istället då.
Jag: WOW VILKEN SKILLNAD!. *Dör av skratt*

Två minuters skillnad, awesooome, så nu ska jag hålla koll på klockan, tre minuter i fem vare ja!.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0