Sometimes, you have to forget what you want to remember what you deserve.

Ännu en dag på cubus har passerat, med massa skratt och cepe ryck, Julia är lite för bra!.
Tåget var även sent och hel knäppt imorse, men jaja, jag hade ju iallafall Pasi och Elin som sällskap. ;D
Kom hem runt fem idag, böt sen om till träningskläder och mötte upp Denise och hennes mamma.
Åkte med dom till gymmet och tränade galet. (jajaja, dö inte av förvåning för att jag tränade..)
Kom hem runt åtta, åt lite och nu har jag nyss duschat.
Galet trött och jag känner att träningsvärken är ett faktum.
Börjar dock åtta imorgon istället för nio, men jaja, jag får ju sluta tidigare istället!.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0