That awkward moment when someone is wearing more makeup than clothes.

Drog till Gävle igårkväll och hade galet trevligt.
Kollade på två filmer och hade det allmänt mysigt med en fin person.

Idag har jag ätit på McDonalds med Julia.
Sen har jag jobbat med Julia.
Och efter det åkte jag buss hem till mig, med Julia, som ska sova här.
Vi åt tacos och det är ett under att Julia fortfarande är kvar här med min galna familj.
Har snackat lite med broriii nyss med Julia (och fått kramar VIKTIGT).
Nu Film, godis, läsk och mjukiskläder med Julia. Underbart!.



Skruttiibangbang


Kommentarer
Postat av: Julia

Du vet om att den där bilden är hemsk ..

Förresten speglar den mitt sanna jag .. jag ser ut som en snigel .. HAHAHAHA !

2012-01-10 @ 12:50:02
URL: http://juliabbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0