The minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long.

Dagarna flyger förbi och det blir halv dött här, that's life, anyyyyway.

I onsdags på dagen åkte jag & Hanniis dubbeldäckare till Västerås, sprang i spöregn och fikade. På kvällen joinade även Hannas Anton (hahah ;D) oss och vi hade svullkväll, perfektperfektperfekt, himla bra människor det där!. Kom hem runt tolv, lagomt,

Igår sov jag, länge, sen gick jag och fikade hos farmor, sen cyklade jag till Camilla&Niklas och fikade lite till sen spelade vi även kort i åskovädret.. På kvällen träffade jag Hanna himla spontant och det vart filmkväll och sedan även övernattning där.

Idag har jag varit ute i stugan och hjälpt mormor, sen drog jag med mamma och Petra till stan (kaooos dans i bilen, haha) och mamma kom hem en iPhone rikare!. Nu ska jag slå på en film och chilla galet, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0