Efter regn kommer solsken, hoppas jag.

Gårdagen var hemskt på många sätt, men mina vänner och min familj gjorde mig på bättre humör.
Hittade inte plånboken på morgonen, har nu insett att antingen har jag tappat den på tåget eller så har någon tagit den. Alla kort borta + ett nyinköpt sommarkort, less.
Firade och kollade iallafall på studenten sen bjöd Hanna mig och Julia på glass och sen efter det drog jag och Julia till Månkarbo och Julia sov kvar, himla bra.

Idag har jag varit på Ikea med pappa,Kicki och Julia , släppt av Julia i Uppsala, varit på Willys och chillat galet. Pappa&Kicki beställde en ny soffa och sedan planerade vi även att fixa om i mitt rum, himla bra.

Långt inlägg men nu säger jag, Heidå!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0