Give me love.

Har fixat mig en extra inlämninguppgift i skolan som ska vara inne på måndag, jag måste ju vara galen. Behöver ju inte göra den, egentligen..

Idag har jag iallafall varit hos farfar en sväng, handlat godis med farran, sovit, pluggat och ätit nybakat bröd.
Ska fortsätta plugga strax så jag blir klar någon gång, för ikväll blir det tacos ätande och mys med familyn, kanske målar lite inne i vardagsrummet med, om jag orkar, hah.
Imorgon kommer förmodligen min bästa Julia hit, saknar min fina vän, hon gör mig alltid så glad och skrattet är aldrig mer än en sekund bort. HimlaSuperDuperMegaBra.

Nej plugga var det ja, puss.



Skruttiibangbang

Kommentarer
Postat av: SuperDuperMegaJulia

HAR DU SKAFFAT DIG MER PLUGG ?! Du vet att jag gillar dig, men måste fråga... HAR DU SLAGIT I HUVUDET ELLER BLIVIT SPRITT SPRÅNGANDE GALEN ?!?!?!?!?!!?!?!? :*

2012-06-09 @ 15:06:54
URL: http://juliabbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0