Todays.

DAGENS VILL HA: Massor med pengar.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta byxor, svart linne, svart piké t-shirt (jobb tröja), svart cardigan och adidas skorna.
DAGENS SMINK: Mascara.
DAGENS FRISYR: Uppsatt i en toffs.
DAGENS HÄNDELSE: Satt alldeles själv i kassan till tacobuffen, nervöst!.
DAGENS LÅT: Be alright - Justin Bieber
DAGENS PLANER: Det som återstår är att sova, ungefär.
DAGENS SAKNAD: Julia och min brorii.
DAGENS DUMMASTE: Hm, när jag trampade rätt i en vattenpöl på jobbet, klumpigt.se..
DAGENS DROG: Justin Biebers nya album, Believe.
DAGENS ROLIGASTE: Kökspersonalen på TP:s, skrattat så att jag skaffat mig magrutor. Haha!.
DAGENS FAVORIT: Mormor.
DAGENS KÖP: Ingenting.
DAGENS GODIS: Lite lösgodis som var kvar sedan gårdagen.
DAGENS HUMÖR: Trött och sliten men glad.

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0