A real friend is someone who walks in when the rest of the world walks out.

Gick upp omänskligt tidigt imorse och sjöng för lillesyrran som fyller 11 år idag, Grattis till henne!.♥
Tog tio tåget in till stan där jag lunchade med Camilla, bäst.
Fick även en förtidig födelsedagspresent av henne + morbror Niklas och mina tre kusiner.
Det vart ett par ljuuusrosa converse, underbart snygga!.
Sen hade jag två redovisningar i skolan och båda gick helt okej, galet skönt.
Kom hem runt halv sex och då kom även halva släkten hit för att fira Nora.
Mat, fika och massa prat har det blivit tills för cirka en timme sen då alla drog hem.
Perfekt dag om ni frågar mig, min släkt är bästbästbäst!.

Vart även bortbjuden på middag på onsdag, klart man tackar ja!.

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0