Heyyyyy you.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"Undra om Julia sover, det låter iallafall så." Hah.

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
Jag ringde upp farfar eftersom jag missade när han ringde, snackade lite om när jag kunde komma över.

Vilket humör är du på?
Bra humör, dock är jag en aning, förvirrad.

Vad har du på dig just nu?
Mjukisbyxor, stoor rosa tröja, strumpor och underkläder.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Popcorn!. Åh, så sjukt gott.

Hur mycket var din senaste lön på?
Öh, har slutat jobba nu men fick lön för två veckorsjobb som jag glömt, vart ca 3500 kronor. Helt okej!.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Tuggummi, godis och cola.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
Någonsin?. Oj, stallet.se/lunarstorm/blip/habbo eller nå sånt.

Vad ska du göra imorgon?
Vakna, duscha o fixa mig och sen kommer lite folk hit för att fira Kicki & Nora. Sen drar jag till mamma efter det.

Vilken låt lyssnar du på idag?
Har lyssnar på mycket musik idag. Tex denna: Keane – We Might As Well Be Strangers.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Jag har fått ett flertal komplimanger idag faktiskt, dom flesta för mitt hår, konstigt nog. Skitigt och ofixat som det är.

När fotade något senast, och vad?
För ca.. 4 timmar sen knäppte jag en bild på mina pez godisar, huehue.

Skruttiibangbang


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. kör även dagens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag och fler andra tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

2012-03-04 @ 19:50:11
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0