Runaway baby.

En halv stressig, men perfekt fredag.
Ledig - vilket innebar sovmorgon, tog tolv tåget till Uppsala där jag mötte upp bästa Julia.
Myste i solen vid ån och shoppade sen lite smått.
Fick tågsällskap hem av Elin och väl i Tierp gick jag direkt till mammas jobb, sen drog hon och jag ut på lite äventyr.
Gick Hem och åt lite snabbt och åkte sen vidare till farmor och Lelle en sväng och slutligen åkte vi till mormor där det vart myskväll.
Kom hem för en timme sen och nu ska jag slå på ett avsnitt gossip girl och sen sova. Sweet dreams!.

Skruttiibangbang


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vet du hur man gör header till bloggen ?:)

2012-03-24 @ 15:33:13
URL: http://kunskapislam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0