Hang on to your hopes, my friend.

Idag har varit en förjäklahimlajätte bra dag.

Vaknade av mig själv imorse så kunde ta det galet lugnt, väl i skolan var det endast en lektion.
Efter skolan gick jag till min faster fick även gå sällskap av Sebastian och Hanna dit, dom är himla bra!.
Vart kvar hos faster ett tag och åkte sen tåg med farmor hem runt klockan sex, kom hem, åt lite nudlar och nu har jag landat i sängen.
Mina kusiner hade även rensat sina garderober så jag vart en jacka, två klänningar och ett par converse rikare, gratis är bra, hihi.
Vart även uppringd idag och inkallad på någon "intervju" till ett sommarjobb jag sökt, så nu håller jag tummarna på att detta går vägen, skulle vara skönt att tjäna lite pengar i sommar!.

Nej nu ska jag fika vattenmelon med mamma, pöss.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0