Olagligt lycklig och jäkligt glad.

Jag kuggar lite halvt på vissa prov och pluggar inte alls så mycket som jag borde.
Kaos finns lite här och var och pengarna räcker inte alltid till.
Men vill ni veta en sak?. Fyfan vad jag är lycklig. Olagligt, jäkla, helt, underbart, lycklig.

Vänner, Familj, Randoms, dåliga skämt, leenden, studsmattshoppande, kubbspelande, sol, sömn, myskläder, min hund, skratt, nattpromenader, onödigt prat, iPhonen, mat, godis, nya lägenheten, klipptiden, lediga fredagar, shopping rundor, IkeaVagnsRace, glass, motorcykel åkande, husvagnstittande, söta kusiner, farmor, fika, telefonprat, nedräkning till sommarlov, bra filmer, musik och gossip girl.
Detta är bara några av alla tusentals saker som gör mina dagar till dom bästa. Puss på livet.

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0