En sådan här dagens.

DAGENS VILL HA: Ett längre höstlov.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta halvhöga byxor och vit stickad magtröja.
DAGENS SMINK: Mascara.
DAGENS FRISYR: Standard frisyren, utsläppt med uppsatt lugg.
DAGENS HÄNDELSE: Kalasandet hos morbror.
DAGENS LÅT: Little Things - One direction.
DAGENS PLANER: Det som återstår är att kolla på en film och sen sova, ungefär.
DAGENS SAKNAD: Pappa och Ida.
DAGENS DUMMASTE: Att jag glömde hörlurarna när jag åkte hemifrån.
DAGENS DROG: Pepsi och musik.
DAGENS ROLIGASTE: Mina småkusiners alla knäppa uptåg.
DAGENS FAVORIT: Mormor.
DAGENS KÖP: En chokladkaka till morbror min.
DAGENS GODIS: Lite lösgodis som var kvar sedan gårdagen.
DAGENS HUMÖR: Trött, förvirrad, glad, sliten, hyper, yeah you name it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0