Heaven of Questions.

Favoritgodis: Mentos.
Musik just nu
:

 

Vad sa du senast:
 "Jag kan inte släpa fram dig om du tror det" och sen massa skratt.
Sommarplaner:
 Oj, långt kvar. Ingen aning?.
Hur många kuddar sover du med:
 Tre.
Favoritväder:
 Älskar solsken, men även regn (utan åska, för det är hemskt) bara för regn är mys.
Morgon- eller nattmänniska:
 Båda, då jag inte behöver så många timmars sömn per natt längre.
Sparare eller slösare:
 Nått där mitt i mellan.
Har du några homosexuella vänner: 
Yes sir.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: 
Absolut.
Ser du på kärleken som ett misstag: 
Never, kärlek av alla dess slag är det som gör världen bra.
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
 Zero. 
Bio eller promenad:
 Bio - för det är något av det bästa jag vet.
Stjärntecken? 
Väduuuur.
Rädd för insekter?
 Nein så länge de inte kryper på mig..ugh..
Äckligaste insekten:
 Kackerlackor!.
Största svaghet:
 Stressar för LITE. Ibland behövs stress.
Det här är jag bra på:
 Skriva, en jäkla massa.
Bästa författaren?
 Sarah Dessen, J.K Rowling, Katarina von Bredow, Stephenie Meyer, Suzanne Collins osvosv.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Möjligheten att läsa tankar.
Vad vill du jobba som? 
Om jag hade fått en krona varje gång jag fått den frågan.. Ingen aning.
Chips, morötter eller godis? 
Chips eller godis, beroende på dag.
Pizza eller hamburgare?
 Hamburgare all the way.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
 Tatuera - si, pierca - maybeee.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? 
JagVillJagVill!.
Är du rädd för blod?
 No.
Anser du att du är stark?
 Hahah!. Nej...
Brukar du sola? 
Nej det är tråååkigt.
Använder du knark?
 Jag är smartare än så, så nej.
Kaffe, te eller inget?
 Te!.
Har du en besatthet?
 Musik.
Namn? Kajsa Margaretha Mohlén.
Vilken färg har dina skor? Vilka av dem?.
Hur många sms har du skickat med din telefon? Öh kan man kolla det på iPhone?.
Vem kysste du senast? Dan, I think.
Vem kramade du senast? Nora.
Bär du på en stor hemlighet just nu? Kan hända.
När vaknade du imorse? 06:30.
Gillar du hästar? Alltså, njaej.
Har du ett turnummer? Vilket? 26 & 8.
Vem hade du velat träffa just nu? Faster,
Föredrar du snus eller rökning? Snus. Inte för mig själv för då är det inget men snus luktar åtminstone gott.
Har du en blogg? Gissa?.
Vilken klass går du i? Tvåan på gymnasiet.
Vart bor du? Tierp och Månkarboo.
Vart vill du bo? USA eller Austrailen. England verkar också pretty nais.
Vem skrev du senast sms med? Julia Bergquist.
Vem ringde dig senast? Mamma Brodin.
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? En bild på en "sovande" Julia.
Har du piercingar? Isåfall, vart? Bara öronen om de räknas?.
När grät du senast? Oj, 1 år sen?. Alltså ingen aning...
Använder du hårspray? Nej det gör jag inte.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Hehe, singel passar mig nog bäst.
Vill du gifta dig i framtiden? NejNejUschUsch.
Vilken vän vet mest om dig? Julia, som tvingas höra på mitt babbel jämnt annars pappa&mamma.
Vad tittar du först på hos killar? Kläderna, ögonen och axlar/nacke .
Favoritdryck? Vatten eller läsk.
Har du några plancher i ditt rum? Nej, är minimalist efter alla flyttar. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0