HejHej.

 
Gårdagen kan samanfattas med lång skoldag, Julia följde med mig hem, matematik plugg, tacogratängsätande och massa skratt och prat. Mys.

Idag åkte jag och Julia mot skolan runt halv åtta, dog av trötthet, i skolan hade vi engelska, simning (som faktiskt gick bra) och sen matteprov (som gick himla dåligt). Kom hem runt tre, åt och fixade lite annat och sen vart det raka vägen till luciaträningen (halvt värdelöst), gick sen till farmor där Nora&Mamma va och drack lite te och snodde en jacka, hehe. Kom hem sju och då hjälpte jag mamma med att plocka bort sommarkläder och sen hjälpte jag Nora att rensa hennes smycken - Himla smart drag då jag vart två örhängen, några hårspännen och ett halsband rikare.

Nu har jag nyss kollat på en Justin Bieber intevjuuu, hehe hejnörd, och nu ska jag kolla på film innan jag ska soova. PussHejdå.


Du är bättre än bäst, kanske till och med bättre än godis, fattar du då hur bra du är?!.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är bättre än bäst du med! Vad skulle jag göra utan dig min vän?!
Puuuuss & en massa mental hugs!

2012-11-28 @ 12:24:32
URL: http://juliabergquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0