Make yourself at home.

Vaknade av att pappa kom inspringandes i mitt rum och skrek att frukosten var klar, eh normalt?. Svar ja, i min familj.

Så denna dag började med familjefrukost, efter det kapade/bärde jag ved med pappa för att sen göra om Nora till Pippi Långstrump (bilder kommer kanske seeenare), packa, byta om och slänga i mig lite mat. Sedan åkte hela familyn ner till stallet och släppte av Nora aka Pippi Långstrump och så åkte vi till farmor och umgicks lite, sen tillbaka till stallet för att kolla på Noras uppvisning och sen hem till mamma, efter det har jag käkat nudlar och pratat med min saknade friendo Julia, nu ska jag kolla på en film, sen sova, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0