One direction - 2013 - YeahMan.

 
Gårdagen spenderades till en början i sängen men slutade hemma hos Julia. Väl där spelade vi familjespel, pratade, skrattade och blev galet övertrötta, värt.

Idag gick vi upp 03:50 (!!!!) och åkte in mot Uppsala, nu kan Julia iallafall bocka av köa-för-att-få-konsert-biljetter på sin before I die lista, haha. Åkte hemåt med 10.19 tåget, trött men galet lycklig, då jag och Julia lyckades kirra platser till one direction konserten nästa år, och jag säger då det, aldrig mer ticnet, detta var då mycket skönare än en sida som kraschar heeela tiden.
Nu då? Har tvättat fönstrerna i mitt rum och ätit glass, ska strax gå mot affären och handla lite och sen ska jag kolla på film och sova som det känns nu, hah.


Sockerkickar i hopp om att hålla mig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0