Stationära datorn idag.

Sitter vid den stationära datorn hos pappa för tillfället (!!!), det var hundra år sen typ och jag dör åt alla bilder som finns på denna dator alltså, usch, hemskt.

Iallafall, jag har spenderat denna dag på en loppis i Söderfors med mamma, massor med mys. Införskaffade mig även ett nytt mobilskal för en guldpeng, lagomt, yes. Nu är jag dock hos pappa och väntar på att maten ska bli klar, efter maten ska jag hem till mamma där jag förmodligen ska spendera resterande av kvällen framför en film, med popcorn, eller godis, så det så. För imorgon börjar skolan igen och on top of that så ska jag jobba med, men man ska inte klaga, moneymoneymoney!. Sen skulle jag behöva skriva på filosofin med, meen jag pallar inte. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0