Bra liv.

Gårkvällen spenderades i Julias kök och med massa prat, hah. Dessutom så beställde vi tågbiljetter, efter flertalet om och men, till Östersund, ska bli så himla bäst har vi bestämt. Haha!.

Idag vaknade vi runt tio, då vart det familjefrukost (jag ingår i familjen just nu säger vi, haha), ägg och allt möjligt, massa gott!. Efter det klippte Julias mamma mig, skönt, bra, bäst och efter det målade vi galet i Julias rum. Klockan tio över två tog jag dock bussen hemåt och när jag klev av i Månkarbo köpte jag godis och fick sedan gå massa långt hem i kylan... Sen vart det tacos och efter det ahr jag hjälp Kicki lite och fixat med banken med pappa. Nu ska jag chilla i soffan med familyn samtidigt som jag äter godis och dricker pepsi, bra kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0