Julia 17 år.

Gårdagen spenderades överallt och ingenstans men var himla trevlig.

Först var det skola, sen åkte jag med Hanna hem till henne och drack himla god varm choklad och pratade massor samtidigt som hon var effektiv i tvättstugan. Runt sex åkte jag vidare till dragon palce där jag överraskade Julia när hon var där med familyn på födelsedagsmiddag, hennes min var priceless!. Så vi åt där och sen följde jag med Jula och hennes family hem och sov där. Summan av kardemumman (haha Julia) en himla bra dag.


Gårdagens höstiga outfit, gröna byxor, skönaste kängorna och sedan en svart långtröja.

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAH! mobba inte! ;*

2012-10-12 @ 00:27:55
URL: http://juliabergquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0