Listen to many, speak to a few.

 
Engelska, idrott (som kommer ge mig träningsvärk) och halva mattelektionen var vad mitt huvud pallade idag, så 13.19 satt jag på tåget hem, spyfärdig pga huvudvärken och kunde inte heller lyssna på musik pga av den, sämsta tågresan någonsin ungefär.
Väl i Tierp knarkade jag lite tabletter, frog på mig en mössa och tog sedan en lång promenad i blåsten för att motverka huvudvärken, gick sedan till farmor för att sno en frukt och det slutade med att jag, hon och Nora gick och shoppade lite, lagomt. Kom hem och kollade på senaste GG avsnittet och pratade med min bästa Julia.

Nu ligger jag i min säng och vill helst sova, dock måste jag plugga, så vi får se hur länge huvudet pallar.


Vill vara så pigg som jag var på denna bild, nu, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0