Saker ni kanske inte visste om mig.

Jag tycker om både Justin Bieber och One Direction - Kalla mig nörd.
Jag skriver minst ett A4 med bara tankar om allt mellan himmel och jord varje kväll.
Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig skulle klara mig utan mina två familjer, love them.
Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.
Jag ska till åka till USA efter studenten, det bara är så. (Ping, Julia Bergquist.)
Jag är rädd för att köra bil, men har äntligen börjat övningskört iallafall.
Jag har massor av fix ideér, skulle jag rabbla upp alla skulle det ta ett dygn eller så.
Jag har jämnt stått väldigt nära alla i min familj.
Jag saknar min syster sen hon flyttade till Östersund, det är för långt bort.
Jag tycker de flesta högtider är överskattade och att det bara är massa stress i onödan.
Jag längtar massor till jag fyller 18 år.
Jag tycker dock det är sämst att både Hanna och Julia fyller i Oktober.
Jag älskar att åka Lastbil med pappa, funderar på att åka med honom på höstlovet. 
Jag blir irriterad då många tror Jesper är min storebror eller tvilling, han är yngre än mig!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0