Sometimes you pick your friends, sometimes they pick you.

 
Julia sov över från igår tills idag och det var bäst, som vanligt.
Hon åkte dock hem idag runt tre och efter det har jag gjort ungefär ingenting, landade dock i min säng hemma hos mamma för några minuter sedan och ska strax hoppa in i duschen, ska bara hitta någon bra film att ladda hem som jag kan kolla på efter det hade jag tänkt, ah ungefär så var det väll allt.

Eller ja, kan ju tillägga att mina ben känns som bly efter tre dagar med springning irad, idag bröt jag dock trenden, vill ju inte dö av överansträngning. Såå därför ska jag vara mitt vanliga jag idag och äta gooodis, muuumms!.


Bjuder på en söt bild på Julia från igår bara för att jag kan!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0