The best way to stop a bad habit is never to begin it. - James C. Penney

Dagen började med sovmorgon till tio, fortsatte med en chill lektion i filosofi och sedan blev det en sväng på stan då jag köpte löpar tights och efter det en spanska lektion då vi var utan lärare och bara fikade massa gott fika. - Himla Bra.

Åkte till Tierp efter skolan för att hämta mina springskor och dissade Tierps marknad för första gången i mitt liv, vilket gjorde min pappa himla besviken, när jag kom hem till Månkarbo, då han hade förväntat sig att kunna sno godis av mig (fail) därför lekte jag snäll dotter och tog en cykeltur till ica för att köpa daim till honom. Snörade sedan på mig springskorna och sprang 4,5 km, kom hem och gick ut lika snabbt igen med Ronja som sällskap och gick en 25 minuters lång promenad.

Nu har pappa åkt och jobbat, Kicki är på konsert och jag är här hemma endast i sällskap av Ronja, Mina ben känns som bly så jag stannar i soffan ikväll, hoppas inga tjuvar kommer, för jag skulle aldrig palla springa ifrån dom!. Ska avsluta denna dag med en bra film hade jag tänk, såå heidå!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0