Tisdag&Onsdag

Julia kom hit runt ett igår, vi fixade massor med musik och åkte sedan med mamma och Nora till Owes och sen vidare till Ikea, mjukglassen där är ju faen bäst. Förutom det fick jag med mig nya gardiner och kuddfodral hem, värt. 
På kvällen failade jag och Julia med vårat godis inköp men vi var glada endå och kollade efter det på film (Prom) och pratade/skrattade massor. Idag har jag sagt hejdå till Julia som åkte hemåt och efter det städat, jädrans duktig tycker jag, efter det åt jag popcorn och kollade på nya avsnittet av revolution - så spännande jag dör.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Ed Sheeran och skriva klart en text jag filat på för länge, efter det ska jag nog kolla på en film som jag fixar hem just nu, puss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0