Varning för mycket text.

 
Kvällen igår spenderades med bra tjejer hemma hos Hanna, mys kväll stod på schemat men det hände ju en del.. Oväntade saker. Hannas katt fick typ missfall (?) och födde död födda kattungar som var mini små, men ja, sånt som kan hända, vart ju en massa tjejskrik och halvpanik under kvällen iallafall!. Vart sedan en nattlig promenad med Mikaela hem runt tolv, och det var ju lagom mysig att krypa ner i min varma säng när jag kom hem!.

Idag då?. Kom upp ur sängen fort som en raket runt elva, slängde på mig kläder&smink och åkte på loppis med mormor, svängde sedan runt morbror min (kramade honom massor, ibland ska man ha änglavakter) och städade och fixade där, efter det åkte jag hem med mamma, gick och handlade, åt mat och nu åkte just mamma för att bugga och lämnade mig ensam med Nora och en godispåse. Myskväll med lillesyster min står på schemat alltså, klagar inte!.


Har kärat ner mig i Julias Ziperall, går därför och ser ut som ovan nästan jämt hemma, haha!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0