A day without sunshine is like, you know, night.

En lektion i skolan igår igen, ovärt men värt, fick ju träfffa bästaste Hanna och Julia!. ♥
Hanna har även skaffat en albino iphone 4S, så nu har min mobil en brother from another mother. - *Careface på den* Aja jag sov iallafall hos Julia igår tills idag också. Vi kollade på en himla bra film, åt massor och drack massor med vatten, pratade även om allt möjligt. Bra kväll, bra vän, bra liv.
Just nu sitter jag i skolan (like always) och ska egentligen plugga, vad dagen bjuder på efter detta vet jag inte, funderar på att fixa massa hemma och plugga lite matte eftersom jag måste hålla mig hemma så lillesyrran får sällskap, heh.

Känner mig himla nöjd med mitt liv just nu, är himla glad över dom människor som jag har raderat forever and ever och är dessutom himla glad över de äkta personerna som är kvar.
Remember, just because I am nice to you now it doesn't mean that I have forgot all that you have done to me, I can be just as fake as you always are, bitch. Har jag nämnt att vi aldrig kommer bli vänner igen? Tycker faktiskt det är  lite roande att du är lite halvt forever alone utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0