Dag 1 – Varför började du blogga.

För att jag ville vara cool.

Nejmen.. Från början var det för att många av mina kompisar skaffade blogg och jag kunde ju inte vara sämre. Haha, the typical Kajsa. Meen sedan raderade jag ett helt års inlägg för att jag var less på livet och jag började då blogga mera för min egen skull. Min blogg blev en öppen dagbok eller vad man ska säga, där jag skrev ner alla mina tankar om livet. - Filosofiskt det där lät kände jag.
Nu på senare tid är det mer som ett tidsfördriv och ett ställe där jag publicerar onödigt långa texter bara för att jag kan typ, novellerna jag skriver håller jag dock för mig själv fortfarande.

Puss!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0