Dag 7 – 5 bilder från i somras.


Frossade med min fina vän Julia och dygnade i princip.

Badade och skrattade massor med dessa tre ↑ människorna.

Gick upp för städjan när jag var i Idre med mamma, Nora & familjen Lundén.


Åt det godaste grillade köttet jag någonsin ätit i mitt liv med Julia hemma hos hennes mormor&morfar.


Var och åkte massa Karuseller på grönan med Julia och hennes family, popexpressen ftw!.

Massa "med Julia" bilder, meeen jag umgicks liksom ganska mycket med henne i somras, konstigt nog.. Hahaha!. Jaja, kan sammanfatta sommaren med fem ord med: Rolig, Äventyrlig, Knäpp, Bäst & Perfekt.

Kan även tillägga att 5 bilder inte räcker för att beskriva min sommar, var ju även på skansken med Julia och HannaSjöstrom, umgicks med HannaEk (galen busstur), målade massor hos min mormor, åkte till Stockholm med familyn och massa mer. Behöver fan 100 bilder för att kunna beskriva min sommar, minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0