Just remember that I will wait for you until my heart stops beating.

Mysdag men har samtidigt hunnit med lite av varje.
Mamma och jag har fixat&trixa&klippt&klistrat med alla 1000 recept hon har lyckats samla på sig men aldrig skrivit av /satt in i någon bok, men nuså, är allt klart!. Kollade även lite på matten (gav upp rätt snabbt), tog mig sedan ut på en ca 5 km springrunda i ett försök att trotsa förkylningen, gick bra då jag endast fick en tid som var 5 sekunder dåligare än sist, dock så höll jag på att svimma när jag kom in, aja det ska kännas att man lever!.
Nu på kvällningen kom Ida och Linus med chips och godis och hälsade på, vart filmkväll och det var allmänt mys.

Nu ska jag strax sova, är galet trött. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0