Sooovmorgon!.

Sovmorgon och fick sen även skjuts av bästa pappa till skolan. Väl i skolan väntade en lektion i pedagogiskt ledarskap och sen satt jag på bussen hem igen redan kvart i två för Fredrik var snäll och lät mig sluta tidigare. huhu.
Kom hem och mötte en förvånad pappa, hjälpte honom bära in en ny tempur madrass till han och Kicki och sen åkte vi och köpte gooodis, bäst.
Efter det har jag varit med Kicki till affären och hämtat ut någon bakmaskin och köpt cola, sen har jag ätit och nu skrev jag nyss klart uppsatsen i pedagogiskt ledarskap och skickade in den, GaletSkönt!.  
Nu ska jag gå en sväng med Ronja och efter det blir det chillerill resten av kvällen.

Vill bara tillägga att jag är galet lycklig på livet just nu, allt plugg är klart, har varit med pappa i princip hela dagen idag, jag ska sova hos bästa Julia imorgon och jag får träffa min broriii i helgen, BästBästBäst. PussHejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0