Stressad men glad.

Känner att denna vecka kommer bli massor med stressig, men jag har redan klagat av mig hos min fina vän Hanna och även lite till Julia så jag överlever nog!.

Lyckades iallafall fixa en cykel tills på onsdag idag, jag har de bäst kusinerna ever. Dessutom gjorde jag ett prov som jag tror gick helt okej och sedan städade jag även hos min morbror. Vilket resulterar i att tre saker vart avbockade på min lista med saker "att göra".
Var även till mormor en sväng då hon hade nycklarna till min morbror och sen efter städningen åkte jag till farmor för en kopp te och massa prat.
Kan sammanfattas som en himla produktiv och bra dag faktiskt, om man tar bort den lilla tågfailen imorse, hehe. Nu ska jag strax sova för imorgon ska jag upp galet tidigt, godnatt!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0