Vila får man göra i graven.

Jag är galet trött, men vila får man väll göra i graven, som pappa brukar säga.

Lyckades iallafall på A på samhälls provet jag gjorde igår, lycka. Julia och jag hämtade även den bieber lila cykeln hos mina kusiner idag, tog långt tid (läs en timme) att få upp låset, men nu är det lugnt!.

Nu sitter jag på tåget och längtar efter min säng, men innan jag får lägga mig där ska massa annat fixat, sen ska jag även hinna plugga lite. Som sagt, vila får man göra i graven!.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vilken fin blogg du har! Jag är en 15 årig kille som just har börjat blogga och det skulle vara roligt om du ville läsa bloggen :) du hittar den på: http://marcuslife.blogg.se/

Tack på förhand! :)

2012-09-11 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0