Ett text inlägg.

Skola hela dagen med en huvudvärk som förföljde mig, dessutom gick matte provet åt skogen, mindre kul.
Men endå så är jag lycklig, psykologin är inlämnad, jag får lite lön imorgon, jag har världens bästa pappa, fint prat med bra vänner förgyller dagarna och dessutom är det ingen skola förens nästa torsdag. - Skönt!.
 
Nu ska jag kika på en film innan det är dags att sova, jag slipper skolan imorgon men ska vara duktig och jobba istället, börjar dock inte förens tio så kan inte klaga!. Efter det åker jag hem till bästoo Jullan för välbehövligt häng, hörs säkert imorgon. Puss. 



Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin svarar: Men åh vad söt du är!! tack fina du!! Kram<3

2013-04-27 @ 21:04:12
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0