Tre dagar, ett inlägg.

Uppdateringen blir en aning låg såhär under påsklovet när tiden att sitta vid datorn nte riktigt finns, så jag summerar lite istället!.

Torsdagen spenderades till en början i min mjukisdress chillandes hemma förutom när jag hämtade mina vans (så nöjd!.), runt tre kom jullan och sedan åkte hon, jag, Ida, Linuz och Nora till Gävle för bio tittande. The Host var filmens namn och den var himla sevärd, jag har sedan tidigare läst boken den är baserad på och jag är nöjd!. Inhandlade även ett par till skor på rean och sedan vart det disney låts sjungande hela resan hem, bäst.


Fredagen spenderades med mamma, Jullan och Nora i stan, där det vart vagn rally på Ikea och mjukglassätande, inhandlade även ett par nya byxor och hälsade på min faster och åt fruktsallad, mys. Efter en snabb middag på max åkte jag, mamma och Nora mot Karlholm för trevligt sällskap. Stupade i sängen runt halv tolv.



Idag då? Jo hittills har jag lämnat in en filosofi uppgift och fler ska det bli, plugg lörsdag, here I come!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0