That's the thing about pain - it demands to be felt.

Detta sommarlov har bara sprungit förbi, samtidigt som jag har hunnit med att göra så mycket. Även om det känns som jag har jobbat 90% av tiden. 

Självklart har det varit en berg och dalbana med känslor, upplevelser och intryck. Men på ett sätt är det inget jag är ledsen över. Jag är lyckligt lottad som får uppleva allt i mitt liv med så himla bra människor vid min sida, jag har inte allt man kan önska sig, men jag har precis allt jag behöver för att vara lycklig.
Man måste ibland vända ryggen mot det mörka och bara se den ljusa sidan. Strunta i de negativa kommentarerna, strunta i skitsnacket från dom som egentligen ingenting vet, och istället bara ta till vara på nuet och leva livet som bara man själv kan. 

Det är så mycket jag är rädd för att göra, för jag tänker på vad alla andra ska tycka. Men nu jäklar struntar jag i det, för dom som verkligen betyder något och bryr sig om mig, dom finns alltid kvar. Det är något denna sommar har lärt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0