Ge mig allt, nu.

Hatar att längta till saker samtidigt som jag älskar att ha saker att se framemot.  Och här kommer en liten lista på saker jag längtar till:

¤ Att mina dr martens kommer med posten - förhoppningsvis är det rätt skor och sitter bra med.
¤ Praktiken, orkar inte plugga just nu, min hjärna är som sockervadd.
¤ Sportlovet.
¤ Fjällen med mina fina vänner.
¤ Filmmys med två bra tjejor, snarast.
¤ Pitch Perfect bion.
¤ The Host bion.

- Ska försöka få tiden att gå fortare genom att sova nu, uppdateringen kommer säkerligen vara rätt hög imorgon, är nämligen ledig och borde plugga, men har en tendens att blogga då istället, hehe..


Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Tack ska du ha!!

Hmm, alltså, jag tycker inte mina har gått ut sig så värst mycket. Kanske beror på vilken modell man har? Mina är väldigt stela.
KRAM

2013-01-09 @ 00:34:35
URL: http://modeflickan.se/emmawagenius
Postat av: emmawagenius

sv: Tack ska du ha!!

Hmm, alltså, jag tycker inte mina har gått ut sig så värst mycket. Kanske beror på vilken modell man har? Mina är väldigt stela.
KRAM

2013-01-09 @ 00:34:35
URL: http://modeflickan.se/emmawagenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0