Gott nytt år!.

 
Söndagen spenderades i stan med Julia, vi fyndade galet (speciellt hon), men jag kom även hem två tröjor rikare. Julia följde sen med mig hem och sov över.

Måndagen bestod av fixande innan jag och Julia tog tåget mot Skyttorp där Anton mötte upp oss för att sedan åka vidare och hämta August och Hanna och sen åkte vi vidare till Einar där vi firade nyår allihopa. Det bjöds på massor med roligheter, filmer, spel och god mat. Skratten vart många och vi somnade inte förens runt fem på morgonen, haha. Dock fick man sota för gårdagens roligheter idag så det vart en lugn morgon för alla hemma hos Einar innan vi åkte till Anton och åt vääldigt goda hamburgare.
Halv fem satt jag på tåget mot Tierp där jag sen tog bussen vidare mot Månkarbo. Här  hemma har jag myst runt i mjukiskläder och umgåtts med familyn + farmor och Lennart.

Nu ska jag slå på en film innan jag ska sova, puss.


Bästaste snyggaste vännerna mina, himla fint nyårs firande ska jag säga er, mvh nöjd tjej.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Anton OCH August! Hahahahaha ;D

Svar: Hhahahahahha, justja!.
None None

2013-01-02 @ 12:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0