Hej jag heter Kajsa och gör allt för att slippa plugga.

Fem "SAKER OM DIG SJÄLV"
1. Är du singel ? - Yes.
2. Är du lycklig? - Yes.
3. Är du uttråkad? - Lite Halvt.
4. Är du ledsen? - Nej.
5. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - De har de aldrig ens varit.


Åtta "saker om ditt kärleksliv"
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag tror man kan bli intresserad vid första ögonkastet.
2. Har du någon gång blivit sårad? - Yes.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? - Hah, Yes.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - Justin Bieber har lite svårt att svara i telefonen så ja. Haha!.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? - Nej.
6. Har du haft en hemlig beundrare? - Eh, på dagis kanske?.
7. Är du kär? - Nej.
8. Vill du gifta dej när du blir stor? - Nej.

TIO "TVÅ ALTERNATIV"
1. Facebook eller Twitter
2. Hår eller ögon
3. Katter eller hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar
5. Tv eller Telefon
6. Coca-Cola eller Pepsi
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll - Beroor ju på.
8. Pengar eller lycka
9. Dag eller natt
10. Godis eller chips

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? - Nej.
2. Brutit ett ben? - NeverEver.
3. Gjort nåt du ångrar? - Har säkert hänt!.
4. Hoppat Bungee Jump? - Nej, men jag viiiill!.
5. Ljugit för någon du tycker om? - Ja.
6. Ätit en hel tårta? - Usch nej.
7. Gjort bort dig offentligt? - Flertalet gånger ja.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? - Nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog? - Mitt första husdjur lever ännu så nej.
10.Velat försvinna? - Ja.

 

SENASTE:
1. Telefonsamtalet du gjorde? -  Ringde Jullan.
2. Telefonsamtalet du fick? - Pappa
3. Personen du var med? - Förutom familyn, Hanna och Jullan.
4. Roligaste grejen som hänt? - Min och tjejernas snygga dans igår kväll, haha.
5. Personen du smsade? - Hanna!.
7. Du skrev till på myspace? - Något sånt har jag inte..
8. Du sa? - "Nora stäng dörren."
9. Du tillbringade natten med? - Eh mina kuddar?.
10. Du kramade? - Pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0