Länge seeen.

 
Länge sedan jag uppdaterade, I know. Klagomålen bara strömmar in, faktiskt, några styckna, ja.

Men iallfall, praktiken har börjat och jag trivs galet bra, utöver det har jag spenderat mycket tid i telefonen med mina fina vänner och även en helg uppe i fjällen som spårade ur men var galet bra. - Längtar till sportlovet svar ja!. Skoter skoter skoter och snööö. Har även lyssnat på fin musik (läs justin biebers nya album) och ätit god mat, planstek en dag och cupido sallad en dag, men även max mat - underbart.
Skolan ligger ju på hyllan nu under praktiken, men har fått flertalet saker rättade och är helt okej nöjd. Dock saknar jag några vänner från klassen, buuuu på det. Nej nu ska jag sova, eller ja fortsätta prata med Julia. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0