Min dag.

Vaknade av att alarmet ringde klockan nio, gick ut en sväng med Ronja och åt frukost. Åkte sedan ner mot Tierp till tandläkaren och det gick himla bra (Underbart!), sedan vidare till farfar för att handla och få en slant, sedan vidare till mamma där jag duschade innan Kicki hämtade upp mig och Nora för att åka hem till Månkarbo. Dammsög en snabbis innan pappa och Jesper kom hem för då vart det middag. 

Imellan allt detta har även tusentals telefonsamtal skett till familyn + mina två tjejor, bra prat.

Nu har jag dock landat i soffan och här har jag planerat att stanna, denna dag har liksom inte lämnat många andrum så ska ta igen mig lite, haha. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0