25 Mars, sista dagen som 17 åring.

Kan sammanfatta denna helg med fåtalet ord: hundvaktande och godisätande. - Lagomt!.
 
Denna vecka började sedan himla bra då jag vaknade utvilad klockan sju, vilket gjorde att jag hann med massor innan jag tog mig vidare mot mammas jobb för att lämna grejer, sedan vidare på en sommarjobbs intervju och sedan halv sprang jag för att hinna med tåget. 
Väl i stan möta jag upp mina alldeles för bra vänner och drog vidare mot skolan där jag gjorde i princip ingenting förutom ett prov som kan ha gått precis hur som helst, kollade sedan på skor men kom hem tomhänt då min storlek inte existerade, hehe. Landade i Månkarbo för någon timme sedan och tänkte nu spendera min sista kväll som 17 åring med lite plugg och bra musik innan en, förhoppningsvis, tidig sänggång väntas. Puss!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0