Lista.

Hur var din dag igår?
Bra, omtumlande, men jag har så jäkla bra vänner så allt fixar sig alltid.

 

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Julia var ett av de andra alternativen vet jag, och om jag hade blivit en kille hade jag fått heta Johannes.

 

Vilket är ditt största beroende?
Musik och godis tar nog första platsen.

 

Vad gör du när ingen annan ser? 
Fula grimarser, haha!.

 

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Säkert schizofren, snackar ju redan om mig själv i tredje person såå.

 

Vad beställer du på krogen?
Just nu, är jag för liiten.

 

Vilken är din största skräck?
Att någon som står mig nära ska dö, vet inte om jag skulle klara av det.

 

Hur gör man för att ragga på dig?
Man ska få mig att skratta och klä sig snyggt, ungefär.

 

Vad har du funderat över på sistone?
Alldeles för mycket på sjukhus.

 

Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Det hände mycket konstigt i helgen...

 

När skäms du?
I princip aldrig, onödigt att skämmas, man ska bjuda på sig själv!.

 

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Har inte många att berätta om du. 

 

Vem är den mest kända människa du talat med?
Ulrik Munther, wooooow liksom.

 

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Klockis används flitigt för tillfället.

 

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
"Vad blek du är, men det passar dig" - Knepig.

 

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Kläder, blääää.

 

Vad gör du när du är ledsen?
Skriver lite för långa texter och lyssnar på musik.

 

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Ziperallen!. 

 

Har du någon gång slagit någon?
Ja, det är liksom en grej i min familj, att misshandla varandra snällt, hahah.

 

Vad ser du fram emot just nu?
Kladdkakan som är efterrätten ikväll. - Galet sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0