Tacos Helg.

Fredagen slutade hemma hos mig i Tierp med Jossan och Jullan som sällskap, vi åt tacos och senare ost, kex och godis. Hade tjejsnack långt in på natten och sedan somnade vi som stockar, hur bra kväll som helst.
 
 
På lördagen åkte Jossan hemåt och jag och Jullan fortsatte till Månkarbo, där det bjöds på släktfika, efter det rörde vi oss mot Hanna i Uppsala där det bjöds på ännu en taco middag med massa bra folk, kom hem runt halv tolv och stupade rätt så direkt rakt ner i sängen, haha.
 
Idag har jag hittills tagit sovmorgon och pluggat lite grann. Nu ska jag dock snart börja göra mig iordning och ta mig ner till Tierp och möta upp Jullan för att sedan åka vidare mot Karlholm för att kolla på bugg och kanske även bugga lite själva. - Vad gör man inte för skolan liksom?. Haha, nej nu måste jag fixa mig!. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0