Bilder och text, enjoy!.

Sedan sist jag tittade in här har jag:

¤ Firat valborg genom att fika med fina vänner, virrat runt i uppsala med Julia, kollat på kase och fyrverkerier och sedan spenderat resten av tiden hemma hos Ida och Linus i Söderfors.
¤ Gått i skolan, obligatorisk tråkighet, överlevde dock.
¤ Varit i Hannas stuga med fina vänner, badat, spelat kubb, kollat på film, skrattar, åkt bil, lyssnat på musik, spelat spel, pratat, grillat och mått bra i solen.
¤ Upptäckt spelet "test", beroende, svar ja.
¤ Blivit förkyld, halv död, men inte velat vara sjuk så har spelat frisk, hehe.
¤ Övningskört för typ tredje gången, denna gång i Karlholm, mötte en bil och körde på de flesta småvägar där, dog av nervositet nästan.
¤ Pantat extremt mycket flaskor och burkar...
¤ Plockat iordning på mitt rum inför tapetsering.
¤ Varit ute på årets första springtur, typ.
¤ Hälsat på mormor&morfar.
¤ Gått dubbelt på sommarjobbet för första gången, känns extremt bra, stormtrivs.
¤ Invigit min bomberjacka och tagit upp sommarskorna.
¤ Haft nattligt sällskap i form av bästiiisen min, Juliaaa.
 
Okej avrundar nog där, dock har det varit en händelserik vecka så mer har hänt, men ah, ungefär sådär kan man sammanställa det. Har ett himla bra liv alltså, åh så underbart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0